Mrvunlu evet ben doğum yapali 20 gün oldu, toparlanmam çok zor oluyor, normal doğum yaptım, şimdi de tansiyonum bir anda çok fazla düşünce hemen acile gidip serum almak zorunda kalıyorum, bu süre içinde sütümü hemen sağıp bebeği anneme bırakıp hastaneye gidiyorum, annemlerde kalıyorum zaten bebek bakma sorunu yok, siz iyiki almışsınız ben doğumdan sonra almak zorunda kaldım