guzelbebegimmmmm Estağfirullah aklınıza gelen herşeyi sorabilirsiniz 😊 Benim nişanım gelmişti sabahı hastaneye gittik direkt yatışım yapıldı doğumhanenin olduğu yerde odalar var tek kişilik sancınızı orada çekiyorsunuz sonra direkt doğumhaneye alıyorlar çok rahat oluyor nst odasıyla alakası yok nst odası da eskiden doğumhanenin olduğu kattaydı şimdi Atilla beyin olduğu katta, ben öylesine 5li takım vermiştim ertesç gün fotoğraf çekiminde süslü giydirmiştim☺️ Bence sizde öyle yapabilirsiniz isimli tulumda olur