27+4 deyiz 21 haftalikten bas aşağı dönmüştü bebeğim hala bas aşağı bazen rahimde öyle bir his oluyor ki sanki oradan çıkacakmış gibi elimi koyuyorum rahim üstünde oynuyor ama tam rahim içinde birsey çıkacak gibi oluyor yaşayan var mı korkuyorum açıkçası