muserref02 Kızlar ilk hamileliğim 12.haftam gece karnımda mutluluktan dolayı bir his olur ya heyecan gibi için kıpır kıpırdır o karnımdaymış gibi oldu haraket etmiş olabilir miiii? Siz ilk haraketini nasıl anladınız
kahvesever__ muserref02 genelde gaz olabilir diyolar ama bilmiyorum 🤷🏻♀️ canım ama hareketi için erken
Yigitinannesi_ muserref02 ilk icin erken gibi geldi bilemicm cnm ama ben 15 haftalık hisstm ilk bebegimi seyirme gibi bisyler olurdu kelebek uçar gibi bsyler smdi 2.gebeligim bunu 12 de hissttm bide bildiğim icin hareketler nasil oluyo daha iyi anliyorm smdi 13 haftalık oldu baya elimin altina fakan geliyo artk
muserref02 Kızlarrr hiç bilmiyorum ama gaz sancısı da olmadığına eminim çünkü çok yaşadım bunu,hissettiğim şeyi de anlamadım değişik bir şey gibiydi sanki içim çekildi bir nokta sanki garip gelebilir ama ne olduğunu anlamadığım için anlatamıyorum da 🥲😂😂
GmzeAsln muserref02 O hafta hissetmek için çok erken bir hafta 16. Hafta yani 4. Aydan itibaren başlıyor her kişide farklı haftalarda oluyor Ben mesela 18. Haftamda başlamıştım hissetmeye oğlumu 🌸
Gamze_5925 muserref02 Yok canım benimde ilk gebeliğim 19 hafta sonlarinda hissettim damar atar gibi pıt pıt diye atiyor ilk hareketlerinde şuan 24 haftdayim daha belli oluyor ve hareketlerini net hissediyorum