_didemcee biz de 38+0 olduk, peş peşe doğuruyormuşuz bir de😁 valla buradan birbirimizin takipçisi olalım doğuma giden yazsın moral olur🌸 ben de nst de bir şey çıkmadı açılma da yok ama toplanma karnımın sertleşmesi var çatı muayenesi de oldum gayet müsaitmiş çatım. İnşallah normal doğururum bende 🙏