123456_ çocuklar ilk 3-4 ay kadar elleri boşta kaldığında korkup uyanıyorlar. Çünkü anne karnında da sıkışmış halde bulunduğu için, beşikte veya yanınızda yatarken kendilerini güvende hissetmiyorlar elleri boşta kaldığında. Sıkı sıkı Türk filmleri gibi sarmak değil tabi kundak derken 😅 hazır kundaklar olabilir veya battaniyesiyle sarabilirsiniz. Ama yarım kundak daha iyi. Ben kundak kemeri aldım sadece ellerini sarmak adına onu kullanacağım. Zaten 3-4 ay sonra gerek bile kalmıyor yavaş yavaş güven ortamı oluştuğu için.