B-Tugce Yaseminggg ah yaseminim ikimizinde günleri aynı da cinsiyetleri farklı 😁 ne zaman gitceksin hastaneye ben yarın gidiyorum. Ağrım sancım hala yok işaret nişanda yok. Sanırım sezeryan olucam :(
Duruliyaninannesi Yaseminggg 3 gün once 39+6 da dogum yaptım sıcak bir duş karnina beline vajinana tut sıcak su sonra eşin masaj yapsin beline sırtına ben oyle yaptim gece ertesi gun öğlen oğlumu kucagima aldım 🙂
Ipek99 Yaseminggg doktorunuz aksini söylemediyse bol bol yürüyüş yapabilirsiniz bence. Bende 41+0 da kendi sancımla doğum yaptım. Bebekler karar veriyor ne zaman doğacağına. Allah kolay sağlıklı doğum nasip etsin inşallah.
Yaseminggg ahed25 bizim doktor 41 de gelmezse yatış yapacağım dedi acaba beklerler mi 😁 ay normal olsun da önemli değil
Busraferdi7 39+3 benimkininde gelesi yok sancılarım var fakat açılmam yok doktorum pazartesi günü tekrar gel dedi 40+1 oluyoruz o zaman suni sancı verebilir 😮💨
Yaseminggg Busraferdi7 belki biraz daha bekler bizim ki de bekledi yada yatış mı yaparlar acaba. İnşallah bunlara gerek kalmadan bizim kiler gelir
_Anneolmak_ Bende40+3 ama halen doğurmadım dünden beri bel ağrılarım çok var gecede kasiklarim agriyodu
Busraferdi7 Yaseminggg Beklemesini kabul etmeyeceğim suni sancı isteyeceğim inşallah kendi sancım ilerlerde suni sancıya gerek kalmaz
B-Tugce Yaseminggg ayy yasoo bari sende doğursaydın yarın 😁 neyse hayırlısı bakalım belki verdiği güne kadar bebiş kendi gelir yolundan 😍 umudumuzu kaybetmeyelim 🧿🧿
Yaseminggg ahed25 suni sancı mı verildi size 41+2 ye kadar bekliyorlar mı ya. Neyseki kavuşmuşsunuz hayırlı uğurlu olsun🙏🙏🙏