Milkkk bende sizin gibiydim 2 bebeğimi kaybettim. 3. Ye gebeyim şuan ve idrar testinde pozitifi görür görmez o gece sulandırıcı iğneye başladım doktorunuzun numarası varsa mesaj atın size hangi doz iğne alacağınızı söylesin eczaneden temin edin geciktirmeyin 1 günün bile hayati değeri var. Ben öğrendiğim gece yana yakıla nöbetçi eczane aramıştım şuan 5 aylık olduk Allah’a şükür🤲🏻 Tebrik ederim şimdiden