isimsizhesap sareninannesiiiii ben sabah uyanınca yaşıyorum ama uyutmucak kadar değil normalmiş oda bol bol protein tüket dedi doktorum son zamanlarınız heralde sizinde
Yesim22 sareninannesiiiii evet 35+3 Bir aydan bu yana bar bı haftalarda arttı parmaklarımı hissetmiyorum gibi normal miş gebelik yapıyormuş
isimsizhesap sareninannesiiiii normal işte Google’dan falan araştırın bazı şeyleri herkes aynı hamileliği yaşamıyor :)
Pisili Benimde cok uyusuyor ellerim normal dedi doktor aldigimiz kilodan odemden dolayi sinir skmasi oluyormus
Pisili sareninannesiiiii tesekkur ederim☺️ İnsallah saglikla kucagimiza alalim bebeklerimizi hepsi gecmis olur
sareninannesiiiii Yesim22 rabbim hayirla sağlıkla bebisimizi kucagimiza almayi nasip.etsin inşallah sizinde az kalmış Allahim.izniyle doğunca geçer