h-12345 merhaba kızlar ben 30+0 hamilelik dönemindeyim bebeğim 1450 gr sizce kaç kilo doğar yada kilosu düşük mü sizce
Nfssay h-12345 Bende 27+4 te yim 1502 gram çıktı bebeğim 👧🏻herhalde sizinkisi haftasına göre uygundur😊 Bana haftasına göre biraz fazla dedi doktorum😀
bhalclk Ben en son 28. Haftada kontrole gittiğimde 1470 gramdı şuan bende 30 haftalığım ama henüz gitmedim
mucizegebelik6 Kızlar dun covidden dolayı acile gittim bugun tam 30+0 oldumm bebeğin kilosunu demediler ama 32 hafta bebekle uyumlu dediler bu nedemek ben şimdi iki hafta daha mi erken doğum yapicam bilen beni bi aydınlatsın lütfen
Snmckr mucizegebelik6 öncelikle geçmiş olsun Allah şifa versin . Karnimizdaki kilosunu tam tutturamayabiliyor doktorlar kendileri öyle söylüyor doğunca söylediği kilodan ya az ya fazla çıkabiliyor bu dogumunuzun önce olacağı anlamına gelmez sadece iri bir bebek olabilir
Ozlem2206 h-12345 canım benim 28de 1400 dü 30la uyumlu çıkmıştı yani seninki olması gerektiği gibi kilosu maşallah