Oglum 1 yasinda ikinciside 2 ay sonra kucagimda ama dr simdiden basladi rahim patlar yirtilir peş pese kalmissin 37 38 de sezeryana almazsak patlar diyor beni boyle korkutuyor cevremde dogum yapan biri daha vardi onda bisey olmadi oda sezeryan oldu sezeryandan korkmuyorum ama sonrasi yanimda biri yok dogru durust 1 yasindada oglum var kaldiramam edemem bunlari dusunuyorum o yuzden normal istiyordum ilkindede cok istedim dr suyumu patlatti mecbur birakdi sezeryana