Fbd o sana söyledikleri kist kafanı kurcalıyor bişey olacak korkusu girmiş içine bu yüzden mutsuzsun ayrıntılı da herşey çıkar ortaya korkma üzülmek sana da bebeğine de zarar verir ben 20 haftalık olacağım pazartesi günü ben bile hala bebeği hissetmiyorum bebeği hissetmiyorum kesin bişey var diye düşünme bu çocuk yaşamaz diye söyledikleri çocuklar yaşıyor bu bebek sağlıklı diyorlar bir bakıyorsun doğunca hasta Allah’ın işini hiç kimse bilemez dua et tevekkül et kuzum Allah yardımcın olsun ben Burda çok okudum kist olayını herkes ilerleyen zamanlarda geçtiğini söylemişti