Muk evet medikar. Şerife hanım a gidiyorum. Yani memnun muyum gerçekten ben de bilmiyorum. İlk hamileliğim ne nasıl yapılmalı çok bilmiyorum. Çok detaylı bilgi veren bir doktor değil. Burda okuyorum kilo ölçümleri kan ölçümleri falan yapılmış. Beni sadece ayda 1 çağırıyor ve ultrason a giriyorum. Ama sakin bir doktor, güler yüzlü.