Mervesrn korkma canım Allahın izniyle bişey olmaz inşallah . Çok iyi anlıyorum seni ilk gebeliğim benimde o yüzden daha bi korkuyorum ama herşey Allahtan. Sen gerekeni yap elinden geldiğini yap gerisi takdiri ilahi hep dua et ve olumsuz şeyleri okuma dha çok moralin bozulur ben çok araştırdım suyu doğurana kadar fazla olup sağlıkla bebeklerini kucağına alan çok insan var inşallah bizde öyle oluruz canını sıkma pozitif düşün ve hep dua et❤️