Denizyildizi1 25 haftamdayım son 1 1.5 saattir sağ alt kasığında batma kramp bıçak saplanırcasına benzeri ağrı var ayağa kalkınca yatınca vs.geçmiyor 2 3 4 dk da bir giriyor korkuyorum erken doğum mu
Sinemmmmm58 Denizyildizi1 eger gecmiyosa ve agrilsr sıklaşıyosa beklemeden gidin canim bende 25 haftaligim ara ara giren agrilarim var demistim doktoruma agrilarin girme sıklıgıni kontrol et duzenliyse beklemeden gel demisti
Guzellerbebek Denizyildizi1 dogum belirtisi degil olsa emin ol anliyorsun adet sancisi gibi oluyor siddetleniyor deneyimsiz bile olsan anliyorsun agir birsey kaldirdin sanirim yada cok ayakda kalip kendini yordugundan olur bol bol dinlen ben is yapdigimda oluyor yada cok yurursem Bide enfeksiyon varsa bundan kaynakli agrinda olur
Sinem_Arya Denizyildizi1 canım riske atma ve acile git ben 6 aylıkken gittim açılmam olduğunu söylemişti ve direk tedaviye başladılar zar zor 8 ay olduk ve doğdu 8.aya girer girmez
Denizyildizi1 aksu5334 Yalancı sancı bile olsa haftam erken değil mi tek bur noktada oluyor bebek hareketleri var
Denizyildizi1 Guzellerbebek Geçmeyince korktum bende ama öyle ağır bişey yapmıyorum günlük temizlik yemek bulaşıklari vs.oluyor onlarla ilgileniyorum saatin de farkinda değilim 1.5 yazmişim akşam 9.30 dan beri var ara ara oluyordu şimdi galiba düzenli gibi sabahı bekleyeceğim belki geçer yinede acile giderim küçük yer olduğu için her an kadin doktoru bulunmuyor
Buket9419 Canım sağ alt kasık ağrısı apandisitde olabilir bence doktora gitmende fayda var Biliyorsundur patlarsa çok tehlikeli hem hamilesinde ayrıca risk
Denizyildizi1 Buket9419 Bu apandistin başka belirtileri var mı acaba sadece batma şeklinde ağrı var galiba 10 dk da 3 4 sefer 30 snden fazla sürmüyor yalancı doğum sancisi diye de dusundum bide hep erken doğumdan korkuyorum bebeğime birşey olursa diye
Edagg Denizyildizi1 doğum agrisi 1 dkdan uzun sürmüyormus gaz olabilir bende öyle gittim dr gaz agrisi dedi :( nst vs hiçbirinde sancı cikmadi
Denizyildizi1 Edagg Tek bir noktada batma gibi oluyor hemen 30 sn.bile sürmüyor geçiyor zaten sadece akşam 9.30 dan beri devam ediyor benimde ilk defa başima geldi korkuyorum da doğum şeklim sezeryan olacak
Ersibneh Denizyildizi1 şuam aynı durumdan burdayım benim de göbeğim çok agrıyır iki gündür geçmiyor pek göbek deliği ve etrafı sanki bıçak batıyor adet olacakmış gibi agrım var korkuyor insan ya
Guzellerbebek Denizyildizi1 dogum sancisi cekdim adet agrisi oluyor asiri siddetleniyor kivraniyorsun
Denizyildizi1 Ersibneh Çok yorulmuyorum bende zaten öğlene kadar yatıyorum batma şeklinde hiç geçmiyor sabaha kadar takip edeceğim sabah erkenden ilk işim hastaneye gitmek bakalim ne çikacak
Denizyildizi1 Guzellerbebek Doğum sancisi olsaydi bu jadar saattte şiddetlenmesi mi gerekiyordu doğru mu anlamişim
Guzellerbebek Denizyildizi1 batma seklinde olmuyor dogum sancisi tabiki git gide artan bi agri zaten kivramdirir duramazsin ama adet agrisinin aynisi sonrasinda cok siddetleniyor