Arkadaşlar ben 20 haftalık hamileyim. Hamileliğimin ilk haftaları riskli bir gebelik geçirdim. Kanamam oldu bir kaç kere ve hala progesteron kullanıyorum. Geçen randevumda doktor sıkışıp gel rahim ağzı uzunluğuna bakalım dedi. Sıkıntı şu ki ben afedersiniz ama idrarımı hiç tutamıyorum bir hapsırinca gidiyor. Sıkışmadan gitsem olmaz mı o zaman ölçüm hatalı mi olur ki ölçülmez mi?