Ay hiç alakasi yok ne fıtığı ya. Canim ben 4 yıl oldu epidural olali suni sancıyı yemiştim acilmam olmadığı içinde tercih ettim epidurali sanci cektim yani çünkü suni yemiştim coktan ne ise yaradı dersen doğumu hızlandırdı ve kolaylastirdi ben memnun kaldım hiçbir yan etkisinide gormedim