Asfdg canım teşekkür ederim bebeğimin bir de sol eli yok bunun için de genetik test yapıldı neden öyle olduğu belli değil sonuç çıkmadı bir de down sendromu çıktı ama bunlar dışında diğer organları için tekrar bakıldı 21.haftada kalp böbrek beyin diğer organları gelişimi hepsi normal bir bebek gibi dedi doktor sadece bu 2 sıkıntımız var ben de duyunca şok oldum ama ne yapmam gerekiyor onun için bilemedim tanıdığım anne adayları yok hiç denk gelmedim 4ayım da onun için neler yapabilirim diye çabalamak kabullenmek istiyorum ne kadar üzülsem de hepsini yeni yaşadım,rabbim senin bebeğini de sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım