Lemanyusuf bende Yen'i Doğum yaptım canım 5 günlüğüz bizde korkuyoruz sarılıktan dr gidecek kadar kötü değiliz Bebek çizdirme var bilmem bilir misiniz Yen'i dogan çocukları jiletle sinek ısırığı kadar çiziyorlar nokta kadar kan çıkıyor belirli yerleri var çiZilmek için bütün yeğenlerime yapıldı o yapılınca bebeklerde ne sarılık ne başka bişey kalıyor kilo alımı rengi herşeyine iyi geliyor kıyamıyorum kızıma ama iyi olsun yeter