Gokcenortlek Merhabalar ben 7+1 günlük hamileyim sürekli uyku modundayım yastık ve battaniyemle bütünleştim🤪 ve diz kapaklarım ağrıyor yerimden kalmak istemiyorum sizde öylemisiniz acaba??? Ne iyi gelir bu halsizliğe 🤔
Gizemberk Gokcenortlek merhaba bende 17 haftalıgım ilk başlarda benimde öyleydi hiç kimse bana dokunmasın ben sürekli uyuyum istiyodum 🙂 hala öyleyim ama derecesi azaldı sadece 🙂 halsizliğinde normal o aylarda ilk üç ayı gectiğin zaman oda geciyo 🙂
Eda-raif Gokcenortlek malesef hiçbirsey iyi gelmiyor 🙂 o zaman şimdiden soyliyim sanırim bebeğin kiz olcak canım 😊
Gokcenortlek Yaa o kadar uzun mu olcak off kendimi kedi gibi hissediyorum taş bulsam üzerinde uyurum o derece 😍 peki dizlerimdeki güçsüzlük ?
Gizemberk Gokcenortlek valla ben iş yerinde durdugum yerde uyuyodum okadar oluyodu 😂 azalarak geciyo ama bazı bebişler uyku yapıyo iste 🙂 belki vitamin eksiğin olabilir canım d vitaminin eksikse agrı yapabiliyo
Gokcenortlek Gizemberk ay ben allahtan çalışmıyorum yoksa senin gbi olurdum 😍 aslında evet akdeniz anemisiyim belkide ondan 😔
Gokcenortlek Eda-raif yaa ne güzel tahmin teşekkür ederim benim 7 yaşında bi kızım var ama bitanede daha kız istiyorum ❤ Mutlu oldum 💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼
Cigdembakar Gokcenortlek benmde ilk haftalarda dizlerimde kramplar ve ağrılar oldu doktorum magnezyum verdi bebişler vücudumzdaki bütün magnezyumu eritiyormş çünkü ama günde bir muz yesen çok iyi gelir oda magnezyum deposu 👍😊