ozgebebek derin nefes al ver normal şekilde.nst ekranına bak sancının yükseldiğini görünce derin derin nefes alıp ver sonra sakinle.doğum haneye girdiğindedw kuvvetlice ıkın bu kadar.bu ikisi önemli.rabbim bi avazda kucağına almayı nasip etsin inaşşalh