Bu tamamen şans meselesi. Benimde evim o hastanenin yanında oraya gideyim deidm bayan doktor çok aceleci davrandı ilgilendi ama hızlı hızlı hadi canımm ayaklarını uzatt hadi ama diyo bana delirtti beni 😂 o yüzden bende oraya gidemeyecğim artık. Ama dahiliye doktorları var hepsi şeker gibi insanlar . Acil dede çok iyi insanlarda var çok kaba da işte dediğim gibi şans