Duygu-dgn Sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı ilkinde suni sancı ile 4cm açılmam oldu bebeğin hareketleri yavaşladığı için sezeryan oldum. Şimdi sizce normal şansım var mı 4sene oldu 2.yi bekliyorum. Hangi hastane ücretleri nasıl yardımcı olur musunuz