Selam anneler ve anne adaylari
Benim 3.gebeligim şükür 38 haftalik olduk ama bebegim cok hareketli bi bebek degil hem az hareket ediyor hemde hareketleri cok yavas bu en başından hareketlerini hissetmeye başladıgımdan yana böyle 10 gün önce hem ultrasona hem nst ile kontrolum vardi bi sorun cıkmadı ama ben sürekli endişeleniyorum bu durumu yaşayan var mı normal mı yoksa bebek sürekli aktifmi olması lagzim