minikpandammmm Kızlar bugün grip oldum sanırım. Çok halsizim üşüyorum. Üzerimi kalın giyip örtünce ateşim çıkıyor. Üşüme ve ateş nasıl geçer? 23 haftalık hamileyim bebegime zararı olur mu? Yardımcı olun
Linaya34 minikpandammmm canım seni korkutmak hiç istemem ama eşimde de bu belirtiler vardı ve korona testi pozitif çıktı ne olur ne olmaz bir doktora görün derim
Serapcemre minikpandammmm yüksek ateş bebeğe de zararverir ateşiniz cok yükselir ve düşmezse acile gidin
Kendineanne minikpandammmm geçmiş olsun ben de aynısını yirmi gündür çekiyorım omicron olmuşum meğer parol serum parol hap başka ilaç vermiyorlar Zaten ateş yükseldiği için bebeğin suyu azalmıştı bende geçmiş olsun muhakkak görünün doktora
Elif5561 minikpandammmm aynısı bendede var bel ağrısı bacak ağrısı halsizlik korona testi yaptırsam bile yapacakları hiç bişey yok taktıkları serum hiç işe yaramıyormuş test vermedim bende parol iç diyorlar sadece.
Zuzu04 Bence ihmal etmeden hastaneye gidin hem test yaptırırsınız hemde serum felan verirler belki rahatlatır sizi geçmiş olsun
poyrazinannesi1 Bende de gece üşüme, titreme, ateş, halsizlik oldu. Sabah test verdim pozitif çıktım, omicron olmuşum. İhmal etmeyin, umarım değilsinizdir. Geçmiş olsun.
Kendineanne Ozlemyeni doktorun söylediğine göre azalıyormuş demek ki. Anne susuz kalınca haliyle bebek de susuz kalır
Ozlemyeni Kendineanne ben ateslendim bugun.hala inmedi atesim.39 oldu simdi 38 de.bol su iciyorum bisey olmus mudur ya
Kendineanne Ozlemyeni Allah esirgesin 🙏🏻Parol kullanın isterseniz. 39 yüksek bir derece o kadar riske girmeyin bir acile uğrayın isterseniz
Linalinaa Ozlemyeni ben dün test werdim ates üşüme titreme baş ağrısı nedeniyle gittim sonuç pozitif ve 40 haftayim pozitif :(
Kendineanne Ozlemyeni bebeğin suyuna bakar en azından onun için tedirgin olmazsın serum daha iyi geliyor suyu toparlamaya bakar ona göre serum takar