Busekorkmaz Edavebebek Edavebebek benim doktorum şöyle bir bilgi vermişti 6. Haftamız dolduğunda benek daha yeni 1 aylık oluyormus. 6. Haftadan sonra +4 hafta bir olarak sayılıyor canım