Kızlar 13 aylık oğlum var 8 Ocakta doğumdan sonra ilk adetimi oldum, daha doğrusu oğlum 7 aylıkken de olmuştum ama devamı gelmemişti. Şimdi herhalde düzene girer diye düşünüyordum ama hâlâ adet olmadım. İlk gebeliğimdeki belirtiler var, hatta bugün midem o kadar bulandı ki çıkardım bile. Ama 2 test yaptım ikisi de bariz negatif. Daha önce de hep adetim düzensiz olurdu ama 1 hafta gecikme ve bu kadar belirti olunca çok şaşırıyorum. Geç döllenme olursa bile silik çıkması gerekmez miydi acaba. Bu durumu yaşayıp hamile olduğunu sonradan öğrenen var mı?