Klbk01 İkinci normal doğumum olacak ama ne gelen var ne giden Bir an önce doğsun istiyorum inş bu posttan sonra doğurmuş olurum ☺️düzensiz sancılarım bir türlü düzene girmedi gelip geciyor başka hiç bir belirtim yok
Busra2013 Klbk01 normal dogum cokmu zor😂benım son 20 gunum kaldı 37+1 haftadaym artık gelsın ıstıom sırtım ensemden bele kdr agrıo kasıklarıma ara ara agrılr gırıo ama nısan su hıcbısı yok yurudugumde sankı vajınadan su cıkckmıs gıbı hıssedıom bunlar doguma yakın oldugumun belırtısımıkı
Ecehn Klbk01 ben de 39 um gelen giden yok🥺 arada bir kasıklarıma bıçak saplaniyo sanki sizde de oyle mi benim ilk oldugu icin cahilim sanci konusunda😄
Klbk01 Busra2013 bn ilkini kendi sancılarımla doğurmadım cnm 41+ 5 de suni sancı ile doğurdum biraz zor oldu ama gecti cok şükür rabbim veriyor sabrını kendi sancılarınla daha kolay olabilir belki ikinci kendi gelir dediler tık yok ☺️ Bnde anlamadım beklemekten sıkıldım
Klbk01 Gull35 ilk kızımıda 40 lı haftalarda doğurdum cok zor hafralar gercekten normal doğumu beklemek kadar sıkıntılı bişi yok rabbim yardımcımız olsun ☺️
Gull35 Meryembas71 benimde bu ikinci hamileligim ilk 39 da oldu buda gelmek bilmedi persembeye kadar gelmezse yatis yapcz artik suni sanciyla 🙈
Klbk01 Ecehn bnde belden kasığa vuran bi sancı var ama hiç şiddetlenmiyor o yüzden sancıda diyemiyorum keşe suyumuz gelsede anlasak ☺️
YeninesilAnne Klbk01 ben de ilkini 41+4 te suni sancıyla doğurdum. Bunda belki kendisi gelir ümidiyle bekliyorum ama kısmet daha 28. Haftadayiz ☺️
Klbk01 YeninesilAnne daha zamanın varmış inş suni sancıya gerek kalmadan kendi sancılarınla doğurursun
Klbk01 Reisezg kolay deyimem ama herkesin ağrı eşiği farklı derler bn biraz acemi olunca cok yıprattım kendimi buradan okudugum kadarıyla doğru nefes alıp verme cok etkiliymiş rabbim verecektir sabrını