Ozge2014 Kızlaaar . Gebelikte çilek yiyen oldu mu ? Leke yapar dediler canım da istiyor ne olur bilgi 🥲
MerveeD Ozge2014 inanmayın öyle seylere 11.Haftamda ruyamda gördüm eşimde aldı nasılda guzel yedım valla olsa yıne yerım
Mhrbnasel Ozge2014 Ben yedim canım yiyebiliyorsun sadece çileğe değince elini yıka bir yerine sürme leke olur derler
Zehra9616 Ozge2014 ahahahha kiz daha 2 gun once dalga postu actim ben bu konuda olmaz korkma ye herseyden hurafelere inanma oyle olsa butun bebekler sekilli süküllü dogardi bak keyfine😊😃
Mihrimahhhhhhhh Ozge2014 herkesin her dedigine inanirsaniz isiniz zor bir suru batil inanclari var hamileliklr ilgili yok oyle bisey
kahvesever__ Ozge2014 öyle birşey yok canım hurafe ben her gün yiyorum rabbime şükürler olsun birşey olmuyor
SerraveAnnesii Ozge2014 Ben çok yedim 😀 daha doğmadı bebem ama sanmıyorum yapacağını hurafe bunlar hep ya içiniz rahat etmiyorsa çileğe elledikten sonra biryerinize sürmeyin elinizi direk yıkayın 😀
MeyraRana Ozge2014 her denilene kulak asmayın ben gebeliğimin başından beri poşet poşet yiyorum her hafta. Sadece hani bişi yediğin zaman elini karnına sürme yıka hani.
Bayancorek Ozge2014 bende yedim ama bana çileği ellersen çilli olur çocuk, sen elleme dediler yıkayıp verdiler çatalla yemiştim, bende inanmıyorum öyle şeylere ama eskiler hurafelerle yaşıyor hala 🙈😂
maviananas Ozge2014 bir çok tanıdığım yedi ve bebeğin cildi pürüzsüz doğdu bende ilk aylarımda bol bol yedim inanamayın böyle şeylere
Kzncbsra Ozge2014 ben ilk defa duydum hatta cilek yedikten sonra elini bir yere surme yika denilenide ilk defa duydum Ya yedikten sonra yikamadiysam hicde hatirlamiyorum ne bilim cokda inanasim gelmiyor
Ozge2014 Valla sizden haber gelene kadar 1 tabak yedim , kalçamı kaşıdım olur da çıkarsa görünmeyen yerde cıksın bebişin diye 😂 sagolun kızlar ❤️🙏