Ygtzynp Kızlar merhaba yenidoğan için 2tane 10lu hastane çıkışı (içinde birer alt üst zıbın battaniye var) 1tane tulum 1tane 5li hastane çıkışı 1tane alt üst zıbın 3tane yeni doğan zıbın 1tane patikli pijama Yeterli mi yoksa bir 5li takım daha alayım mı 0-3aylık 2 tane daha takım var ama kalıpları büyük geldi gözüme yenidoğana biraz büyük olabilir
Gulsunoyku Ygtzynp 5 li takım al canım önlüğü falan olunca çok tatlı duruyor yenidoğan 0.3 ay en az 5 tane olmalı
Ygtzynp Gulsunoyku Asliiiii 3-6 ay çok fazla aldım yenidoğan alma diyenler okadar çok ki dogunca ne giydircem ben bu cocuga bilmiyorum 🤷♀️ birde doğum kışa nasipse yoka kurut uzun sürer banada az geldi de sizlerinde fikrini alayö dedim.
Asliiiii Sürekli üstünü batırabilrms 😊😊😊 o yüzden aynen 5 li daha al bi an hastane cantası sandım da fazla dicektim de değilmiş 😊😊
Gulsunoyku Ygtzynp aslında çocuğa göre değişiyor benim kızım 2880 gr zayıf doğdu gayette aldiklarimi giydi ve dedigin gibi kış çocuğu olucak sürekli yıka kurutla uğraşmak yerine toplu yıkıyorsun bence çok almak mantikli
Asliiiii Ygtzynp herseyini e bebekten aldım cok da memnunum tüm tekstil ürünlerinde 31 agustos A kadar indirim var haberin olsun canım 😊😊