Keereminannesii ben idrar yolu enf ile ögrendim gebeliğimi 😊 adetim 3 gün gecikmisti evde test yaptim pozitif cikti ertesi gün kan verdim kanda beta yüksek çikmısti ayni zamanda idrarda vermistim idrardada yüksek enf çikti ozaman 4 haftalik falandi 7. Haftada ikiz olduğunu ögrendik mide bulantilarim 6. Haftadan itibaren basladi bazen günde 8 9 kez kustuğumu bilirim hizli hormon artisi mide bulantisi yapabiliyor kimi zamanda kusturmayan bulantilar yapiyordu