Irnasatka Ben ilk 4 ay kilo almadan atlatmıştım ama sonra çok hızlı almaya başladım. Bir süre sonra iştah da çok açılıyor zaten. Doktorun verdiği bir liste vardı, öğünlerde ortalama 1-2 dilim ekmek şeklindeydi. Paketli gıda ve şekerli yiyecekleri kesebilir/azaltabilirsiniz. Bir de kendimde fark ettiğim şey, hareketi ne zaman azaltsam o kadar hızlı kilo aldım. Bence günlük belli miktar yürüyüş yapın ve eğer varsa gece yemelerini kesin. İlerleyen haftalarda rahim büyüdükçe mideyi baskılıyor ve fazla yiyemiyorsunuz zaten. Ama benim iştahım yine yerinde, canım istiyor yiyorum. Yine de kendimce yürüyüş yapmaya ve geç saatte bir şeyler yememeye çalışıyorum. Şu an 32.haftanın içindeyim, 16 kilo aldım ben de. İnşallah rahat geçireceğiniz bir süreç olur 🙏🏻 Eğer durum sizi çok rahatsız ediyorsa diyetisyen desteği almayı da düşünebilirsiniz.