Sibel1990 Hemoglobin 5,9 çıktı 5,6 normal de olması gerek sınırda yani Toklukta 140 aşağısı olması gerek bemim 117 sizce sonuç nasıl 34 haftalığım
Ozlemyvz Sibel1990 ben de bugün test yaptırdım tokluk için alt sınır 100 yazıyor benim 93 çıkmış. Yarın doktora soracağım ama sizinki normal değerler içinde