Mlk_ygtali Oglumuz olucak allah nasip ederse 6 aylik hamileyim ikizlerim var isimleri melek ve yigit ali. Bundada yasin ismini düşünüyorum ama eşim efe ismi güzel diyor. Sizce Yasin Efe nasıl uyuyormu? Yoksa sadece yasin mi?