Merhaba arkadaşlar ben henüz 8 haftalık hamileyim fakat kuyruk sokumunda öyle bir ağrım ve kitlenmem var ki doktorum bebeğin yerini ve kesesini beğenmesine rağmen bu yüzden progestan ve magnezyum başladı henüz bir faydası yok ortopediye de gözüktük egzersizden başka bişey vermedi iğne yazdı fakat doktorum 3. Aydan önce önermedi? Tavsiyeleri olan var mı acaba 💖🙏