MerveSllyrt 37 haftalık olduk sanki hareketleri azaldı ben dokunursam kendini topluyor sertleşir normal mi kızlar sizde nasıl?
Yalcnnaysgll MerveSllyrt benimde bebeğim öyle bazen sağlam hareketleri bazende kıpırdar gibi yerleri daraldı bence normal
Basak_basak MerveSllyrt Bende de durum aynı günde belki 1 kere ciddi hissediyorum hareketini. Onun dışında özellikle durup odaklanmam gerekiyor anlamak için 😄
Busra2013 MerveSllyrt bende 37+1 oldum hareketlerı azaldı sureklı toplanıo karnıma bakıom yuvarlak oluo bınyanı mıde altında sertlesıo fln
MerveSllyrt Yalcnnaysgll Basak_basak İçimi rahatlattınız teşekkür ederim 🥰bazen öyle evham yapıyorum ki anlatamam ilk bebeğimi kaybettim bunda aşırı evhamlıyım