Ozkandenz Gizem260 ben kaç aydır kullanıyorum çok şükür bi sıkıntı olmadı ilk aylarda biraz kokusu ağır geliyordu sadece
mucizegebelik6 Evet mide bulandırıcı özelliği var iki güne de alabilirsin cok sorun olmadığını söylemişti doktorum. Ama bebege kilo aldırıyormuş canım.
Gizem260 Oznurysff benim bulantım var 5. Haftadan bu yana prilam kullanıyorum hala ama bi tık hafiflemiş gibiydi ilk zamanlar kadar kötü değildim iki gün oldu ocean mommy başladım ilk zamanlara döndü bulantım durmadan kusuyorum acaba dedim ondan mı
Oznurysff Gizem260 Bünyeden bünyeye değişir tabi ama zaten şuan midelerimiz hassas bulantı ondan da olur bence :) inşAllah hızlı geçer de rahatlarsınız
Gizem260 Didemkrgi bende dün gece içmedim çünkü iki gündür mahvoldum başa döndüm sanki bulantı konusunda azalmıştı
Sekacin_16 Doktorum da bana bunu önerdi ama ben efa mum kullanıyorum demiştim oda eşdeğer devam edebilirsin demişti aklınızda olsun kızlar bulantı kusma yapmadı
aysenur2255 Gizem260 yaklaşık 20 gündür kullanıyorum. Doktorum ilk zamanlar 2 günde 1 içmemi söyledi bazı hamilelere kokusundan dolayı mide bulantısı olduğunu söyledi. Ama bende olmadı hiç bir şey