Ben 3 senedir kulaniyorum happy mom
Ama bu son 3-4 aydir dikkatimi cok cekti nekadar cok bebek isteyen post var..
gebelik cok zorlanmis gercekten Rabbim sizlere anne olmayi nasip etsin InsAllah bunu gercekten cok icden diliyorum.
Sizden cok güzel Anne olacak ama asla pes etmeyin ve kendinizi üzmeyin cok degerlisiniz 🥰♥️ Bu postu acmak istedim belki birbirinizi motive edersiniz 🥰🤲🏼Birbirimize bol bol dua edelim 🤲🏼