Esras88 benim kizim sarilik, 1 gun yogunbakimda kaldi, simdi evde devam ediyoruz tedaviaine…
Ben de sezeryanla dogun yaptim, ve benim kiz da emmedi… ama sariliktan ememedi, yorgun ve uyku hali hep, ben sagip kasikla yedirddim…
Normalde 3 saatte 1 mi besliyorsun?…
Onu 2 ya da 1.30 saate indir, ve sagdigin sutu kasikla yedir, sonra meme yap… biberonu tamamen birakirsan, elbette cabuk kapar insaAllah, daha miniktir o🤤🤤🤤