25 haftalık hamıleyım kızlar son 2 haftadır sol gögsğmğn altına sankı biri bişey batırıyor gibi agrı giriyo. Özellıkle sağa sola dogru yatarken acısından uyuyamıyorum. Sırt ustunde yatmak ıstemıyoeum. Kaburga agrısı yaşayan batma hissi yaşayan varmı bu skeılde nasıl gecıcek?