Bebiscann Mavisinannesi2 ikisi aynı okurken bile şaşırdım valla ilki esila ise melisa koyun bence canım
Bahar1508 Bebiscann bebişcan sen kaç haftalık hamilesin aynı sende benim gibi sıkılıyorsun heralde buralarda dolanıyorsun 😂😂😂
Mavisinannesi2 Bahar1508 eslem düşündümde selametli erkek demek falan dediler kuzum kararsızım zaten birsürü isim buluyorum ilk seviyprum sonra vazgeçiyorum sanırım doğuma kadar karar verilmeyecek ilk kızımda hemen bulmuştum bu demiştim🙄😂
Bebiscann Bahar1508 4 aydır doğum yaptım kız 😃 valla fırsat buldukça bakıyorum buralara, ne dizi izlerim ne sosyal medya uygulamalarım var bi burda takılıyorum 😁😁
Bebiscann Mavisinannesi2 karışık değil çok aynılar canım onun için dedim yoksa güzel isimler ama aynı gibiler 🙂
Bahar1508 Mavisinannesi2 eslem allaha teslim olan kişi demektir bakara nisa ve saffat suresinde geçiyor 3 defa 😂😂❤️
lunam Mavisinannesi2 bence birbirlerine çok yakınlar, ben şahsen bu kadar da yakın isim koymazdım. Melisa ve eslem öneren arkadaşlara katılıyorum, hem güzel hem esila ile uyumlu.
Mavisinannesi2 Bahar1508 nettrki yazan evet öyle ama anlamı o değilmiş googlede birçoğu isimin anlamı yanlış zaten
LawyerEce Mavisinannesi2 Ses benzerliği ve harf benzerliği seviyorum ama ikisi çok benzer. Ben Esila yerine Elisa derim Elisa yerine Esila derim çok karışır. 🥲 Esila - Melisa gibi uyumlar daha çok hoşuma gidiyor nedense. 😅
Mavisinannesi2 Mehtapca06 yok be abi karıştırmam ben tepkiniz değişiğime gitti biran abi okuyunca kendimi değişim hissettim🤣😂😂
Mehtapca06 Mavisinannesi2 hahahshshs ya çok tatlısın nasıl içinden geçiyorsa tabi öyle yap anne sensin❤️😂😂