Handeasel sol tarafa yatmanın bebeğe daha iyi oksijen gitmesini sağlıyor bebek o pozisyonda daha rahat ve kan akışı daha doğruymuş 🥰 bilmem inanır mısın ama benim bebeğim daha 17 haftalık olmasına rağmen ilk kıpırtıları olmasına rağmen soluma yattığımda kıpırtısını daha çok hissediyorum 🙏 demek ki daha mutlu