Benimde evim hastanenin hemen üstünde ilk kontrole gittim bayan doktora ben memnjn kalmadım üstümü çıkarıyorum hadi cankm hadi ama uzan artık hadi ayağını uzattt beni dövcekti nerdeyse. Hiç bilgi de vermedi. Evimin yakınında keşke şyi doktor olsaydı . Ayrıca doğumda da hiç bilemdiğim bir doktor gelmesini istemiyorum. Özelde yapacağım sanırım