momysss evet canım ben normalde reglinin ilk günü yoğun kanamada hep kotexin külotunu kullanıyorum çok memnunum hem ince hiç belli olmuyor hemde çok rahat, depend ona göre bi tık daha kalın ama hiç kullanmadım muhtemelen emiciliği daha fazladır , kullananlar hep memnun zaten en fazla 2-3 tane lazım olur hastane için