415541 Arkadaşlar iyi akşamlar 4 aylık gebeyim sizce normal mi ayaklarımin altı yanıyor sizdede oldumum15+1
Fatmapekesen 415541 vallahi benimde öncede yaniyordu şimdi daha çok yanıyor kansizlikdan demişti doktor daha öncesinde gebelikten ince damla hap vermişti sizinde varmi oyle bi durum
AyMeh94 415541 iyi aksamlar.ayaklarim yok ama tabanlarim geceleri sanki kimse acitiyor beni oyle ari oluyor.anlamiyorum neden olsunki.
brfns 415541 valla bende 21 haftamdayım ve özellikle gece yatarken benimde ayaklarımın altı yanıyor hicde doktora sormadım.
2tospikannesii Bence normal çünkü benimde öyle özellikle geceleri cayır cayır oluyor tabi ben genel olarak hep geceleri yanıyorum tişörtle yatıyorum üstümü de ortmuyorum yine de sıcaktan nefes alamıyorum 😬 Allah yardımcımız olsun