Ayyyyse merhaba canım benim de bu ilk gebeliğim 14 haftada falan bende pıt pıt bir şeyler hissetmiştim ama bebek mi yoksa bağırsak hareketimiydi bilmiyorum şu an 17 haftadayız dün iki kere sert bi şekilde sağımda tekme hissettim hatta Gözle bakınca bile gördüm çok güzeldi inşAllah bebeğin hareketidir 🌸