Deva22 Dudu_123 bu haftalarda oluyor galiba tembellik geçen hafta benim de öyle oldu hiç kuvvetli tekme atmadı titreşim gibi hareketler yaptı birkaç gün çok tedirgin oldum.
ArenAsilmomm Dudu_123 28 de çok hareketliydik. 29+2 yiz bizimde hareketlerimiz yavaşladı. Bi kaç post görmüştüm bu hafta da böyle oluyormuş sanırım
Dudu_123 Deva22 bende bugün tedirginim sabah iyiydi hareketleri sonra nadir hissettim çalışıyorum biraz yoruldum ondan da olabilir belki
mucizegebelik6 ArenAsilmomm o postlardan birini de ben açtım covidim 29+6 uç gundur hareket azlığı vardı şimdi acilden geldim sorun çıkmadı hatta orda kudurdu nst ye bağlanınca. Doktor diyor canı hastane istiyormuş demek ki 🤦🏼♀️🤷♀️
Dudu_123 ArenAsilmomm bende de aynı geçen hafta maşallahı vardı bu hafta dokununca dürtünce hareket ediyor anca