efeninannesi_nur Hanımlar iyi akşamlar 🥰 Bebeğinize hangi şampuan ve kremleri aldınız birde kıyafetlerini yıkamak için hangi deterjanı tercih ettiniz ve memnun kaldınız ben çok kararsız kaldım 😍 yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum 🙋🏻♀️♥️
Yalova77 efeninannesi_nur siveno baby sıvı deterjan, bebek şampuanı ve masaj yağı hipp marka, pişik kremi olarak sudocrem aldım 😊
Leylayz efeninannesi_nur ben bütün ürünleri e bebekten baby me markasını aldım birtek deterjanı kullandım elbiseleri için ve sıfır koku olması çok iyi bence
Denizyildizii efeninannesi_nur mustela kullaniyorum şampuan olarak. Sebamed de güzel. Dalin mahvetti çocuğumun yüzünü. Uni baby de ayni Roxy sabun tozu kullaniyorum. Yumysaticiya gerek olmuyor zaten onlarda çok zararli asla kullanmam
pusatmom35 efeninannesi_nur şampuan trendyol indiriminden uni baby aldım . Yumuşatıcı e bebekten dalin aldım sıvı deterjan da e Bebek markası baby me
mucizegebelik6 efeninannesi_nur mustela şampuan ve green clean organik deterjan ve yumusaticisini aldım tabi ilk etapta yumuşatıcı kullanmicam
okuyor efeninannesi_nur Şampuan: yeşil marka Deterjan: dalan granül sabun ve green clean Krem/yağ: badger
zeytinkiz efeninannesi_nur 5 aylık anneyim. Şampuan Johnson baby konak yapmadı harika bir şampuan pişik Kremi Sudocrem. 5 aydır asla pişik olmadık cok şükür 🙏 Detarjan da abc ve Dalin. 👍⭐ Uni baby detarjan vasat 🤦
Morprenses efeninannesi_nur şampuan baby me krem ve yağ bübchen deterjan Dalan granül matik aldım. İçerik araştırarak almaya çalıştım
ressamistanne efeninannesi_nur Şampuan-Mustela, Pişik için- hepsinden aldım kampanya vardı. Bepantol. Mustela, Sudocream. Deterjan da Green clean aldım. Biberon ve emzik Temizliyici de Green clean