igvescarim 21+2 deyim. Bebek sanki hep kasığımda yada kasığımın bi tık üstünde oynuyor hafif tık tık oluyor normal mi benim gördüğüm anne karnında ki bebekler hep yukarda oluyor
LawyerEce igvescarim Baskı yapıyor olabilir bu normal bir şey. Benim kızım da kasıklarıma baskı yapıyordu.
igvescarim Ya öyleyse sevindim çok teşekkür ederim cvp verdiğiniz için 🌸 hiç yukarıyı bırak karnımda bile hissetmiyorum hem kaşık tarafımda 😂
igvescarim LawyerEce valla benim ilk gebeliğim ben baskı felan anlamıyorum işte kasıklarımdan hiç karnıma bile çıkmadı hep kasıkta vurduğu zaman bile kasığa vuruyor . Bende sorim dedim ☺️ Çok teşekkür ederim cvp verdiğiniz için normalse sevindim