Yesimmm12 Antibiyotik verdi bugün diş doktoru iki gündür hiç kesilmeden ağrı çekiyorum varsa kesin önerileriniz söyleyin kizceler🙏
Dolunaybelinay Yesimmm12 benımde bu sabah başladı uzun zamandır diş ağrısı yaşamıyor dum hamilelik etkisi varmı acaba
Leylayz Yesimmm12 canım faydası olur mu bilmem ama deneyin ben çok faydasını gördüm su kaynatıp masaya bırakın içerisine sumak koyun birkaç saat bu şekilde demlenip soğusun daha sonra birkaç defa ağzınıza gargara yapın benim ağzımı uyuşturuyordu resmen
Figenslmn Aynı sorun bende de var diş randevum vardı gidecektim haftaya 2 gün önce test yaptım şuan 4 haftalık gebeyim ve ne yapacam şaşırdım eşim şehir dışında çalışıyor aradım geliyor şuan ama nasıl bir ağrı yok böle ağrı..
Yesimmm12 Figenslmn valla Allah yardımcimiz olsun çekilecek gibi değil yani mahvetti beni ve diş ağrısı bebeğin gelişimi bide etkiliyormus internet e okudum çok korkuyorum ağrı kesici icsemde geçmiyor 😓
Yesimmm12 Dolunaybelinay bebek annenin dişlerinden alıyormuş kalsiyum u oyuzden olabiliyormuş ama çok zorluyor
Figenslmn Yesimmm12 benim kızıma hamileyken de enfeksiyon geçirdim antibiyotik kullandım bebeğim 2670 doğdu çok zor doğum oldu sezeryan oldum ilk gebeliğim de şimdi 2 gebeliğim inşaallah sorun olmaz dedim ilk hafta yaşadım sorunu olacağı varsa oluyor bacım o yüzden dert etme muz süt kalsiyum ağırlıklı beslen ağrın geçince
Figenslmn Yesimmm12 evet bunu hep deniliyor o yüzden bu gebeliğim de kalsiyum ilaçı alcam doktor danışıp süt içiyorum sürekli kalsiyum alıyım diye ilk doğum baya riskli oldu umarım Allahın izniyle bu doğumun kolay olur.
Yesimmm12 Figenslmn benimde ilk doğumum zor oldu ilaç içmekten usandım artık peynir yoğurt faln yiyorum ama yine de çekiyorum diş ağrısı ni😔
Figenslmn Yesimmm12 aynı durumdayız şuan ilk gebelikte ağrım olmadı tel vardı ağzımda şimdi yok ağrım var ah ah yalan dünya ne açılar yaşıyoruz içeceksin Bi antibiyotik güçlü ilaç ağrı sızı kalmaz ama içememiyoruz dinlenemiyoruz çocuğumuz var bakmamız gereken Allah yardımcımız olsun